Sanja Bježančević: Funkcionalnost, brz protok informacija i transparentnost osnovni su elementi svake aktivnosti koja se u našem programu nalazi

Aktualno 15. svibnja 2017.

Nakon niza godina analiza i razgovora sa građanima grada Đakova o njihovim potrebama i nedostacima u gradu i prigradskim naseljima, predstavili smo četverogodišnji plan programa za razdoblje 2017. do 2021. godine.

Program je podijeljen u četiri stupa međusobno ovisna. Svaka aktivnost svrstana u jedan od četiri stupa programa nadopunjuje se i vezana je s aktivnostima iz ostalih stupova. Funkcionalnost, brz protok informacija i transparentnost osnovni su elementi svake aktivnosti koja se u programu nalazi. Programom su definirani prioriteti prema preferencijama i potrebama većine građana s kojima smo komunicirali formalnim i neformalnim kanalima.

Stupovi našeg programa su: gospodarstvo, obrazovanje, turizam i kvaliteta života. Prvi korak ka provedbi našeg programa je vanjska revizija gradske uprave i gradskih tvrtki.

Okosnica našeg programa je gospodarstvo. Tvornice koje su zapošljavale Đakovo i Đakovštinu više ne postoje i revitalizirati oblik gospodarstva kakav je postojao u Đakovu prije dvadeset i više godina nije realno za očekivati. Naš je plan fokus staviti na stvaranje poduzetničkog okruženja, poticanje poduzetništva i obrtništvo. Đakovo je grad obrtnika i to moramo iskoristiti kao svoju prednost. Cilj nam je stvoriti preduvjete za privlačenje investicija, kako domaćih, tako i inozemnih.

Dužnost nam je osigurati potrebnu poduzetničku infrastrukturu koja danas u Đakovu postoji samo u rukama privatnih osoba. Potrebna je neovisnost iste kako bi se pokrenule gospodarske aktivnosti i u kombinaciji s olakšicama i sufinanciranjem projekata poduzetnicima, obrtnicima i malim poljoprivrednim gospodarstvima, a dugoročno i svim akterima turističke ponude u gradu, otvaranje novih radnih mjesta.

Važna je potpuna analiza trenutnog stanja, uz informacije koje se danas skrivaju od građana, u gospodarstvu te točne informacije o potrebama tržišta rada kao i efikasna i transparentna gradska uprava. Gradske tvrtke trebaju biti servis građanima, a usluge cijenom prihvatljive odnosno jeftinije nego što su danas.